CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 9, 2009

*current mode:moody*

haha....actually xder laa moody sgt arini...tp xtau laa naper ati ni cm skt jerk..xtau penyebab dier aper..td da col mak kt kg...dier ckp everything ok..tp ati still g mcm x kena...erm..call my nephew plak..dier pon ok jer..siap dgr diowang gdo2 g time tu..erm...wht is happen actually??juz forget it laa..nnti makin x tentu arah lak..

lately ni...mcm berperang ngan perasaan...saya rase smekin lame semakin mau jd baek...tahla...saya manusia biase....sy bdoh..saya lupa...saya lalai...n sgl2nyer...sehingga kdg2 kiter lupe yg maha esa d ats sane..Ya Allah...betape jahilnyer saya rase ketika ini...kerdilnyer aku d sisiMU ya Allah...*bergenang air mate*

eh saya ni...nk luah2 perasaan lak...aper blog ni bley buat kn..erm. biarkan laa...

ptg ni harus beryoga lg...chaiyok ima!

p/s to all kwn2 yg pnh singgah blog ima...ima ucap thx sgt...even follower ader dua...tp saya tau ader lbh dari tu reader nyer...heheh..to ayda...thx jgk...kerana tlh mencantikkan b/ground aku yg dull b4 tis...syg ko ayda...kau laaa rakan lesbo ku...wakakakakaka...kalo aida bace..sure saya kena fire ngan dier...ampunnn cik aydaa......muheheheh

chow!

No comments:

Post a Comment